[مدیریت سایت]
موارد استفاده سامانه
1- کاربرد جهت استفاده در مدارس

مدارس
استفاده بهینه از منابع مالی و انسانی اولین گام موثر در مسیر بهره وری است. از بهره وری به عنوان فرهنگ پیشبرد اهداف بر مبنای بهبود رفتارها یاد می شود.
   صرفه جویی یک رفتار برای بهره وری محسوب می شود که عملی کردن آن نیازمند تغییرات مداوم در روش های قدیمی و استفاده از ایده ها و ابزارهای نوین است. در برخی نهادها مثل مدارس که مشکل جوابگو نبودن سرانه وجود دارد اهمیت صرفه جویی دو چندان می شود. در یک مدرسه می توان پیام کوتاه را جایگزین بسیاری از فرآیندهای پر هزینه کاغذی نمود.
تکنیک های صرفه جویی پیامکی در منابع:

1- برای ارسال دعوت نامه جلسات اولیا و مربیان به جای استفاده از کاغذ و صرف وقت و هزینه بالا برای تکثیر و توزیع از دعوت نامه پیامکی استفاده کنید.
ولی محترم دانش آموز جلسه انجمن اولیا و مربیان روز سه شنبه ساعت 10 در نمازخانه آموزشگاه برگزار میگردد. منتظر قدوم سبزتان هستیم

2- با ارسال پیام کوتاه به همکاران، جلسات شورای دبیران را اطلاع داده و در مقاطع زمانی مختلف زمان برگزاری آن را یادآور شوید.
همکار گرامی جلسه شورای دبیران فردا عصر ساعت 16 در دفتر آموزشگاه برگزار میگرد.

3- زمان توزیع کارنامه دانش آموزان را با ارسال پیامک به والدین اعلام کنید.
ولی محترم کارنامه آزمون های نوبت اول، روز دوشنبه بین دانش آموزان توزیع می گردد

4- موارد انضباطی دانش آموزان و درخواست حضور والدین آن ها در مدرسه را با پیامک به صورت مستقیم به والدین اطلاع دهید.
ولی محترم فرزند شما به دلیل نداشتن تکالیف روزانه از کلاس اخراج شد. لطفاً در اولین فرصت با معاون مدرسه تماس بگیرید

5- زمان شروع ثبت نام و فعالیت های فوق برنامه را از طریق پیامک به دانش آموزان و والدین آن ها گوشزد کنید.
ثبت نام کلاس های تست زنی پیشرفته فقط تا پایان هفته فرصت دارید

6- با ارسال یک پیام زمان برگزاری آزمون های مهم را به اطلاع والدین برسانید.
ولی محترم دانش آموز آزمون ریاضی فرزند شما روز یکشنبه آینده به صورت هماهنگ کشوری برگزار می شود

7- حوادث غیرمترقبه و تعطیلی های ناخواسته را با پیامک اطلاع رسانی کنید.
دانش آموزان و والدین گرامی به دلیل ریزش شدید برف فردا مدرسه تعطیل است

8- با ارسال پیامک والدین را پیش از رسیدن دانش آموز به خانه در جریان موفقیت های دانش آموزان قرار دهید.
ولی محترم دانش آموز فرزند شما امروز در مسابقات بسکتبال آموزشگاه های منطقه، افتخارآفرین شده است. به شما صمیمانه تبریک می گوییم

9- در بازه های زمانی مناسب برای دانش آموزان و والدین آن ها پیام های تربیتی و انگیزشی بفرستید.
فریاد کردن فایده ندارد رفتار خودتان را اصلاح کنید همه چیز فرزندانتان درست خواهد شد

2- کاربرد جهت استفاده در فروشگاه ها
فروشگاه ها
در بازار امروز موفقیت در فروش بستگی به جلب اعتماد و کسب رضایت مشتری دارد.
   مطالعات نشان می دهد هزینه جذب مشتری جدید 3 تا 30 برابر حفظ مشتریان قبلی است، بنابراین برای بالا بردن فروش بایست طوری رفتار کرد که با تثبیت لبخند رضایت بر چهره مشتری خریدهای بعدی وی نیز تضمین شود. در اغلب سمینارها و کارگاه های آموزشی و مقالات بر مشتری مداری تأکید می شود اما راهکار مشخص و مدونی برای اجرای آن ارائه نمی گردد.
   پیام کوتاه تأثیرگذارترین ابزار برای بالا بردن میزان فروش از طریق حفظ مشتریان قبلی است.
تکنیک های مشتری مداری پیامکی برای فروش بیشتر:
1- هنگام صدور فاکتور برای مشتری شماره تلفن همراه وی را ثبت کنید تا فرآیند مشتری مداری آغاز شود.
2- چند دقیقه پس از خروج مشتری از فروشگاه با ارسال پیامی از او تشکر کنید. این کار باعث می شود احساس کند برای او ارزش قائل هستید.
مشتری گرامی از اعتماد شما متشکریم.
3- عرضه لوازم جانبی کالایی که مشتری خریده است را با ارسال یک پیام به وی اطلاع دهید. مشتری با خواندن این پیام به این باور می رسد که همواره او را به یاد دارید.
مشتری گرامی عرضه مدل های جدید کیف لپ تاپ آغاز شد
4- لیست کالاهای جدیدی که عرضه می کنید به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید از طریق پیام کوتاه برای مشتری ارسال کنید. این کار مشتری را به خریدهای بعدی ترغیب می کند.
فروش ویژه نسل جدید آبمیوه گیری وغذاساز 10% تخفیف ویژه برای مشتریان قدیمی
5- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتری نشان دهید با او احساس مشترکی دارید.
سال نو مبارک
6- هنگامی که شعبه جدیدی افتتاح می کنید یا تسهیلاتی برای فروش کالاها در نظر می گیرید پیام حاوی تغییرات ایجاد شده برای مشتری ارسال کنید. با این روش به مشتری ثابت می کنید به فکر آسایش و راحتی او هستید.
فروش اقساطی بدون چک ویژه مشتریان قدیمی


3- کاربرد جهت استفاده در آژانس های مسافربری

آژانس های مسافربری
امروزه رضایت مشتری از خدماتی که دریافت نموده است کافی نیست، مشتری باید وفادار شود. وفاداری بدان معناست که مشتری بدون هیچ گونه تشویقی برای دریافت خدمات جدید برانگیخته و مشتاق باشد و زمانی حس وفاداری شکل می گیرد که رابطه مشتری و فروشنده دارای ارزش دو طرفه باشد بدان معنا که هر دو سود ببرند.

    مشتری وفادار نقش تبلیغات زنده را بازی می کند، فروشنده را تمجید می کند و او را به دیگران پیشنهاد می دهد. اما ارائه خدمات مطلوب به تنهایی نمی تواند وفادار ماندن مشتری را تضمین کند زیرا قیمت رقابتی و تبلیغات همواره وی را تحت تأثیر قرار می دهند. برای وفادار سازی مشتری بایست در کنار ارائه خدمت احساسات و علایق وی نیز مورد توجه قرار بگیرد.

    یکی از ساده ترین راهکارهای وفادارسازی مشتریان ارسال پیام کوتاه در طول دوره ارائه خدمت به وی و پس از آن است. در یک آژانس مسافرتی مشتریان وفادار هستند که با حضور خود یا تشویق دیگران تورها را پر می کنند.

تکنیک های پیامکی برای جذب توریست:
1- هنگام ثبت نام یا صدور بلیط شماره تلفن همراه مسافر را بگیرید تا همسفر پیامکی او شوید.
2- چند ساعت قبل از حرکت با ارسال پیامی به مسافر، ساعت حرکت و محل حضور وی را یادآور شوید.
3- چند دقیقه پس از حرکت برای مسافر پیامی ارسال کرده و برای او سفر خوشی آرزو کنید.
10 ساعت دیگر در مشهد خواهید بود سفر خوشی داشته باشید.
4- اندکی پس از رسیدن مسافر به مقصد با پیامک به او خوش آمد بگویید.
5- در طول برنامه های تور و متناسب با محل های مختلف برنامه ها را به اطلاع مسافر برسانید.
بازدید از چند مکان تاریخی ساعت حرکت: 9 صبح محل اجتماع: لابی هتل
6- پس از مراجعت مسافر به شهر خود با ارسال پیامی از همراهی او در سفر سپاسگزاری کرده و میزان رضایت وی را جویا شوید.
مشتری گرامی از همراهی شما سپاسگزاریم.
 اگر از خدماتی که دریافت نموده اید راضی هستید عدد 1 و اگر رضایت ندارید عدد 2 را پاسخ دهید
7- در بازه های زمانی مختلف تورهای جدید را به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید، به اطلاع مشتریان قبلی برسانید.
تور 21 روزه چین با تخفیف 10 درصدی برای مشتریان قبلی
8- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتریان قبلی نشان دهید با آن ها حس مشترکی دارید.
فرخنده باد بر همگان مقدم بهار نوروز جاودانه ترین جشن روزگار نوروز مبارک


4- کاربرد جهت استفاده در صنعت
صنعت
نیروی انسانی مهم ترین عامل پیروزی و موفقیت در هر زمینه ای است. هر فرد برای انجام فعالیت به دو بال دانش و انگیزه نیاز دارد. در شرایط امروز اغلب کارکنان با حداقل دانش لازم برای تصدی مشاغل پذیرفته می شوند و در ضمن خدمت می توانند آموزش های تکمیلی را فرا بگیرند. موضوع مهم تر انگیزش کارکنان است. علاوه بر انگیزه های ارتقاء شغلی و افزایش دستمزدها موارد دیگری با قابلیت انگیزش بالا وجود دارند. محیط کار شاداب، توجه به نظرات و علایق کارکنان، فعالیت های جمعی خارج از محیط کار و حمایت معنوی از خانواده های کارکنان قدرت انگیزشی قابل توجهی دارند.
   ارسال پیام کوتاه به کارکنان و حتی خانواده های آن ها همچنین برگزاری نظرسنجی و مسابقه پیامکی، راهکارهایی مناسب و اقتصادی برای انگیزش هستند.
تکنیک های انگیزش پیامکی برای افزایش بازدهی کارکنان:
1- ساعتی پیش از حضور کارکنان در محل کار با یک پیام انگیزشی، روحیه آنان را برای شروع کار تقویت کنید.
با استعداد متوسط اما پشتكار متوسط به هر چه بخواهيد مي رسيد
2- دقایقی پس از خروج کارکنان از محیط کار با ارسال پیامی از حسن انجام کار آنان تشکر کنید تا بدانند ارزش وجود آن ها را درک می کنید.
همکار گرامی با تلاش شما یک گام دیگر به موفقیت نزدیک شدیم
3- از کارکنان بخواهید ایده ها و انتقادات خود را از طریق پیام کوتاه با شما در میان بگذارند.
4- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به کارکنان نشان دهید با آن ها حس مشترکی دارید.
عید سعید فطر مبارک
5- موفقیت های کاری مجموعه را با ارسال پیامی به کارکنان تبریک بگویید تا آن ها احساس مالکیت داشته و خود را در موفقیت ها شریک بدانند.
اخذ گواهینامه استاندارد ایزو 9000 بدون تلاش همکاران سخت کوشی مثل شما امکانپذیر نبود برای داشتن چنین همکارانی به خود می بالیم
6- در مناسبت های زمانی مختلف با برگزاری مسابقه پیامکی و اهدای جایزه شور و نشاط را به محیط کار تزریق کنید.
جنگ صد ساله چقدر طول کشید؟    1- 96 سال    2- 100 سال   3- 116 سال   4- 150 سال   شماره پاسخ مورد نظر را برای ما پیامک بزنید
7- با ارسال پیام به خانواده های کارکنان از آن ها تشکر کنید که با حمایت عاطفی خود به پیشرفت و ارتقاء مجموعه کمک می کنند.
امروز نان آور خانواده را در آغوش بگیرید هیچ چیز به اندازه آغوش شما او را دلگرم نمی کند


5- کاربرد جهت استفاده در روابط عمومی مراکز دولتی و خصوصی
روابط عمومی مراکز دولتی و خصوصی
امروزه در سازمان ها نياز به شناخت و درک متقابل براي ايجاد رابطه بهينه و توسعه تفاهم با ديگر نهادها و عموم مردم به عنوان يک اصل اساسي پذيرفته شده است. اين فرآيند که به منظور تسهيل حرکت در مسير نيل به اهداف سازماني شکل مي گيرد، روابط عمومي نام گرفته است. روابط عمومي با شناسايي امکانات و شرايط محيط بيرون سازمان و پيوند دادن آن ها با شرايط دروني، مي تواند اجراي فرامين و پيگيري اهداف سازمان را آسان تر نموده و ارتباط تأثيرگذاري با جامعه برقرار نمايد. روابط‏ عمومي هوشمند با استفاده از تکنولوژي هاي روز ارتباطي فضاي حاکم بر محيط درون سازماني را مديريت مي کند و جريان انديشه سازي و تصميم گيري هاي اجتماعي را در جهت اهداف و منافع سازمان تحت تأثير قرار مي دهد. يکي از ابزارهاي کارآمد ارتباطي که مي تواند به عنوان رسانه مستقل و با نفوذ هر سازمان به کار گرفته شود سامانه پيام کوتاه است.
تکنیک های به کار گیری رسانه پیام کوتاه:
1- انتشار اخبار سازمان
بازديد استاندار محترم و هيئت همراه از سازمان، فردا ساعت 9صبح. حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه موجب امتنان است.
2- دريافت پيشنهادات، انتقادات و گزارش هاي مردمي
3- فراخوان مراسم و همايش هاي علمي فرهنگي
4- افکارسنجي پيامکي با جامعه آماري روشن و قابل استناد
نظر شما درباره نحوه پاسخگويي کارکنان سازمان چيست؟    1- خيلي خوب     2- خوب     3- متوسط     4- ضعيف
5- ارسال پيام تبريک و تهنيت مناسبت ها
6- ارسال پيام انگيزشي به کارکنان
7- ارسال پيام هاي تربيتي به خانواده هاي کارکنان
هدف تربيت مطيع نمودن كودك نيست بلكه ياري رساندن به كودك است تا خود را در بيابد.


6- کاربرد برای استفاده در نشریات
نشریات
اغلب نشريات فارغ از موضوع اصلي فعاليت خود، طيف وسيعي از مردم را مخاطب قرار مي دهند از اين رو يکي از بهترين ابزارهاي اطلاع رساني هستند. نشريات علمي – تخصصي اعتبار علمي کشور محسوب مي شوند؛ نشريات مذهبي تعليم و تربيت ديني را پي‎گيري مي کنند و ...
   به عبارت ديگر نشريات در حيطه فعاليت خود تأثير شگرفي در جامعه دارند و حضور قدرتمند آن ها ضامن رشد علمي و فرهنگي است. محبوبيت و بقاي هر نشريه علاوه بر محتواي آن به خوانندگان و برآورده شدن خواسته هاي آنان نيز بستگي دارد. به عنوان مثال خوانندگان هر نشريه علاقه خاصي به ارتباط با مسئولان و نويسندگان آن و ابراز نظرات و ديدگاه هاي خود دارند اما راهکارهاي ارتباطي قديمي نظير مکاتبه و ايميل در عين سابقه مثبتي که دارند، براي افراد پرمشغله جامعه امروزي کاربردي نيستند. سرويس پيام کوتاه راهکاري مناسب و کاربردي براي هر نشريه است که ضمن برقرار نمودن ارتباط مستقيم بين خوانندگان و نشريه مورد علاقه آن ها، پتانسيل کسب درآمد و ايجاد ارزش افزوده را داراست.
تکنیک های فروش اشتراک های بلند مدت:
1- دریافت سوژه و عناوین مورد علاقه خوانندگان برای چاپ در شماره بعدی.
2- دريافت مطالب کوتاه و دل نوشته هاي خوانندگان براي چاپ
3-اعلام فرارسیدن زمان تمدید اشتراک
مشترک گرامي، اشتراک شما اين ماه پايان مي يابد.
4- ترغيب علاقمندان نشريه براي خواندن شماره بعدي از طريق ارسال عناوين مطالب نشريه کمي پيش از انتشار آن.
در شماره جديد مي خوانيد: مصاحبه با موفق ترين مرد سال
5- اعلام انتشار و زمان توزيع شماره جديد به خوانندگان
شماره جديد منتشر شد، ويژه نامه نوروزي را از روزنامه فروشي ها بخواهيد.
6- برگزاري مسابقه پيامکي
7- برگزاري نظرسنجي پيامکي
به نظر شما کدام بخش نشريه جذاب تر است؟ 1- مصاحبه ويژه 2- گزارش 3- سرگرمي 4- نگارخانه
8- ارسال پيام تبريک و تهنيت در مناسبت ها
9- جذب اسپانسر مالي و کسب درآمد

7- و ...
**************************************



نام کاربری : *
گذرواژه : *

ورود به پنل   ثبت نام


خبرنامه پیامکی

شماره همراه:
نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

مشتریان

شرکت فناوری داده موج فکر
شرکت فناوری داده موج فکر

شرکت داده گستر سپهر البرز
شرکت داده گستر سپهر البرز


طراحی و پشتیبانی موج فکر